20-21 listopada 2019 r. | Renaissance Warsaw Airport Hotel

Business and HR together

– to better answer for employee retention challenge!

#wyzwanie

Odpowiedzmy wspólnie na wyzwanie poprawy EFEKTYWNOŚCI w najważniejszych dziś obszarach związanych z zaangażowaniem, motywowaniem, rekrutacją i retencją pracowników w firmie!

Nie miejmy złudzeń: lepiej nie będzie! Nowe pokolenia na horyzoncie, rewolucja 4.0, zmienne otoczenie makroekonomiczne przyniosły inny paradygmat zapewniania ciągłości operacyjnej biznesu, a nasze forum skierowane zarówno do biznesu (Dyrektorów i Menedżerów Marketingu, Sprzedaży, Logistyki, Zakupów, itd.), jak i do działów HR przyniesie odpowiedzi i inspiracje jak sobie poradzić w tej nowej sytuacji.

Maciej Młynarczyk

Business Development Manager
tel. +48 +48 787 097 506
maciej.mlynarczyk@braveconferences.pl

employee retention

#rozwiązanie

Maciej Młynarczyk

Business Development Manager
tel. +48 +48 787 097 506
maciej.mlynarczyk@braveconferences.pl

Zaprezentuj swoje rozwiązania i nowe możliwości Podczas dwóch dni, w ramach sesji plenarnej, zbudowanej z następujących po sobie bloków tematycznych, albo warsztatów równoległych.

Pokaż swe rozwiązania Prezesom, Szefom działów Biznesowych a przede wszystkim szefom działów Personalnych, by pomóc im zapewnić stabilne i efektywne zasoby ludzkie, pomimo zmian na rynku.

employee retention

#dlaczego TY?

Benefity, leadership development, digitalizacja hr, ocena kompetencji, innowacje w rekrutacji i onboardingu, świadomość biznesowa, people analytics, optymalizacja procesów hr – jednym słowem innowacja jest kluczem do zatrzymania pracowników.

Jeżeli Twoja firma dostarcza wiedzy i rozwiązań w jednym z w/w obszarów – To miejsce jest dla Ciebie!

Maciej Młynarczyk

Business Development Manager
tel. +48 +48 787 097 506
maciej.mlynarczyk@braveconferences.pl

employee retention

#dlaczego my?

INSPIRATION AS SERVICE® – Naszą ambicją jest ciągłe, całoroczne dostarczanie Państwu niedostępnych powszechnie informacji i kontaktów, bycie Państwa osobistym, biznesowym „asystentem ds. inspiracji”.

START & GO – Konferencja to tylko pierwszy etap procesu rozwoju. Po wydarzeniu dostarczamy Państwu raporty, podsumowania trendów, analizy case studies, eksperckie webinary.

100% CASE STUDIES – prezentujemy informacje i inspiracje oparte o najlepszą praktykę biznesową. Analizujemy rzeczywiste przypadki, pokazujemy realne rozwiązania.

30+ WYWIADÓW POGŁĘBIONYCH – wchodzimy w świat uczestników. Nasi project managerowie z ponad 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu konferencji, szczegółowo analizują obszaru rynku i konsultują agendy wydarzeń z praktykami z wiodących firm.

EKSPERCKI AUDYT JAKOŚCI – Programy naszych konferencji są zatwierdzane przez branżowych ekspertów, nadających Golden Content Label, by zapewnić najwyższą jakość wybranych tematów i prelegentów.

#focus

Partnerzy

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.