20-21 listopada 2019 r. | Renaissance Warsaw Airport Hotel

Business and HR together

– to better answer for employee retention challenge!

20 listopada 2019 r.

I dzień Forum

Moderator Forum:

Magdalena Teterko-Walczak, Business Influencerka.  Emotellerka®

}

8:30

Rejestracja i poranna kawa

}

9:00

Rozpoczęcie forum oraz sesja networkingowa

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, Brave.

Aleksandra Schoen-Żmijowa, Managing Director, Brave.

}

9:15

Panel Prezesów: Jak dziś na poziomie strategicznym zabezpieczyć ciągłość zasobów ludzkich –  retencja, zaangażowanie, rekrutacja i … lidership okiem Prezesów

Moderator: Anna Pfejfer-Buczek, Managing Partner, TRANSITION GROUP

Zofia Dzik, Prezes, Założyciel, INSTYTUT HUMANITES , Niezależny Członek Rad Nadzorczych, BLACK RED WHITE, PKP CARGO, CCC

Beata Pawłowska, Prezes Zarządu, ORIFLAME

Maciej Chmielowski, Dyrektor Zarządzający Polska i Kraje Bałtyckie, FRESENIUS KABI

Irek Sudnik, Prezes, LABORATORIUM KOSMETYCZNE DR IRENA ERIS

BĄDŹ SZEFEM OD KTÓREGO NIE ODCHODZĄ PRACOWNICY
  ROLA LIDERA W UTRZYMANIU ZESPOŁU

}

9:45

Leadership w świecie VUCA – Spójne Przywództwo, a Rewolucja 4.0

Zofia Dzik, Prezes, Założyciel, HUMANITAS, Niezależny Członek Rad Nadzorczych, BLACK RED WHITE, PKP CARGO, CCC

}

10:10

Sesja Q&A

}

10:20

„Bez zespołu nie istnieję” – rola lidera, w budowaniu zespołu motywującego pracownika

Case study: VEOLIA

Sabine Dujacquier, Deputy Commercial Director, VEOLIA

}

10:45

Sesja Q&A

}

10:55

Przerwa na kawę

}

11:15

Wszystko zaczyna się od lidera – jak zmieniliśmy kulturę organizacyjną w dziale Supply Chain i jaki wpływ miała ta zmiana na zaangażowanie pracowników

Case study: AVON COSMETICS

Agata Shen, HR Director, AVON
Maciej Kaniowski, Executive Director Supply Chain CEE, AVON

}

11:40

Sesja Q&A

}

11:50

Mentoring w praktyce – jak buduje employee engagement

Case study: SIEMENS

Adam Frank, HR Advisor, SIEMENS

}

12:15

Sesja Q&A

}

12:25

Jak środowisko pracy i angażująca rola lidera wpływają na zaangażowanie pracownika

Case study: MBANK

Paulina Rutkowska Head of Group HR, MBANK

}

12:50

Sesja Q&A oraz podsumowanie pierwszego bloku tematycznego

}

13:00

Lunch

MOTYWOWANIE VS ANTYCHURN:
JAK DZIŚ ZARZĄDZAĆ, BY ZESPOŁOWI „CHCIAŁO SIĘ CHCIEĆ”

}

13:50

Motywowanie przez zaangażowanie pracowników w rozwój firmy oraz delegowanie nowych odpowiedzialności

Case study: ASTOR

Agnieszka Politańska, Członek Zarządu, Dyrektor Personalna, ASTOR
Jarosław Gracel, Członek Zarządu Operacyjnego, Dyrektor. Ds. Przemysłu 4.0., ASTOR

}

14:15

Sesja Q&A

}

14:25

”Zmień frustrację w innowację” – jak poprzez technologię budować zaangażowanie pracowników

Bartosz Długokęcki, CEO & Co-Founder, SHERLOCK WASTE

  • Dlaczego problemy to diamenty i jakie są najczęstsze typy problemów zgłaszanych przez pracowników
  • Jak wykorzystać potencjał wszystkich pracowników w firmie do realizacji wspólnych celów i ile można na tym zyskać
  • Jak technologia może wspierać przywództwo
  • Co to jest znaczy innowacja w praktyce
}

14:35

Sesja Q&A

}

14:40

Stwórz Employee Experience, dzięki któremu pracownik pozostaje w firmie

Case study: NATIONALE NEDERLANDEN na podstawie wewnętrznych badań

Aleksandra Paszkiewicz, Członek Zarządu ds. HR, NATIONALE NEDERLANDEN

}

15:05

Sesja Q&A

}

15:15

Wyzwania zaufania w praktyce – rozwiązania systemowe oraz rola lidera
Case study: ENEL-MED

Alina Smolarek, HR Director, ENEL-MED

}

15:40

Sesja Q&A

}

15:50

Tylko dla odważnych – rzuć palenie i zmieniaj świat razem z nami! Jak zaangażować pracowników w realizację ambitnej wizji biznesowej

Case study: PHILIP MORRIS

Dariusz Kiersztan, Dyrektor Działu Marketingu i Digital, Polska i Kraje Bałtyckie, PHILIP MORRIS
Ewa Sobiech, Menedżer Zaangażowania Pracowników, PHILIP MORRIS

}

16:15

Sesja Q&A

}

16:25

Nowe pokolenia motywuje poczucie misji i sensu- co to znaczy w praktyce i jak to wykorzystać w budowaniu zaangażowania

Case study: PAYBACK

Anna Muszyńska-Jurków, HR Director, PAYBACK

}

16:50

Sesja Q&A

}

17:05

Przerwa na kawę i na wybór sesji dyskusyjnej

}

17:25

Let’s go deeper! – podyskutujmy podczas sesji równoległych warsztatów:

Zapraszamy do udziału w grupach warsztatowych, by jeszcze dokładniej przedyskutować najbardziej interesujące Państwa tematy.
Wśród tematów do wyboru:
  1. Grywalizacja w cyklu życia pracownika – zgrywalizowany pre- i onboarding kluczem do budowania długofalowej współpracy
    Adrian Witkowski, Współzałożyciel i Współtwórca, GAMFI
  2. „7 efektywnych mechanizmów utrzymujących pracownika w strukturze – Case Study Ronaldo czyli nasz CR7 odchodzi”
    Marek Skała, Założyciel, INSTYTUT SZKOLEŃ MEGALIT
}

18:10

Zapraszamy na koktajl i networking

}

20:15

Zakończenie pierwszego dnia Forum

21 listopada 2019 r.

II dzień Forum

Moderator Forum:

Magdalena Teterko-Walczak, Business Influencerka.  Emotellerka®

}

8:30

Rejestracja i poranna kawa

}

9:00

Rozpoczęcie Forum oraz sesja networkingowa

}

9:10

Inspiracja: Jak turkusowe organizacje budują lojalność i przywiązanie swych pracowników

Marek Wzorek, CEO & Founder, ECOCOACH

}

9:35

Sesja Q&A

STWÓRZ KULTURĘ BUDUJĄCĄ ZAANGAŻOWANIE I LOJALNOŚĆ

}

9:45

Zaufaj i Zostań- jak przyciągać i utrzymać najlepszych

Case study: WP

Iwona Wencel, VP Chief HR Officer, WIRTUALNA POLSKA HOLDING
Joanna Pawlak, CEO, WIRTUALNA POLSKA MEDIA

  • Jak w praktyce postawić na zaufanie
  • Jak mierzyć i rozwijać z pozoru niemierzalne
  • Dlaczego warto podejmować się tego co nie jest łatwe i przynosi efekty w długim terminie
}

10:10

Sesja Q&A

}

10:20

Kultura feed-backu i budowanie zaangażowania pracowników w czasie transformacji firmy

Case study: ORANGE

Maciej Ziejewski, Dyrektor HR Partner Biznesowy, ORANGE

}

10:45

Sesja Q&A

}

10:55

„Praca na wartościach” – efektywne egzekwowanie kultury firmy – jak w praktyce uwspólniać wartości firmowe wśród pracowników, by nie były pustymi frazesami

Case study: NESTLE

Wojciech Kamiński, National Field Sales Force Manager, NESTLE

}

11:20

Sesja Q&A

}

11:30

Przerwa na kawę

}

11:50

Panel: Jak możemy wspólnymi siłami biznesu i HR zbudować „utożsamienie się” z firmą pracownika:

Moderator:

Magdalena Teterko-Walczak, Business Influencerka.  Emotellerka® 

Paneliści:

Agnieszka Politańska, Członek Zarządu Dyrektor Personalny, ASTOR
Dariusz Kiersztan, Dyrektor Działu Marketingu i Digital, Polska i Kraje Bałtyckie, PHILIP MORRIS
Marek Rybacki, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, KRAMP
Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu, RTV EURO AGD

}

12:15

Efektywne wdrażanie do organizacji jako narzędzie retencyjne, adresujące różnice między pokoleniami kandydatów i zmianami na rynku

Case study: L’ORÉAL

Grzegorz Jóźwik, Commercial Director Poland & Baltics, L’ORÉAL
Paweł Sypka, Talent Acquisition Manager, L’ORÉAL

}

12:40

Sesja Q&A

}

12:50

Cykl życia pracownika w dużej organizacji, czyli jak ogarnąć temat, by…z nami pozostał na dłużej

Case study: NEUCA

Andrzej Zieliński, Dyrektor Departamentu Centralnego Polityki Personalnej, NEUCA

}

13:15

Sesja Q&A oraz podsumowanie bloku tematycznego

}

13:25

Lunch

BĄDŹ PRAWDZIWYM PARTNEREM PRACOWNIKA
– BUDUJ AUTENTYCZNĄ RELACJĘ TWORZĄCĄ WIĘŹ

}

14:15

Relacja z pracownikiem, bardziej niż z Klientem musi być szyta na miarę – co to oznacza w praktyce

Case study: KRAMP

Marek Rybacki, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, KRAMP

}

14:40

Sesja Q&A

}

14:50

Jakimi narzędziami i technikami budować więź pracownika z firmą

Case study: BUDIMEX

Aldona Orłowski, Dyrektor Biura Rekrutacji, Rozwoju i Komunikacji, BUDIMEX

Cezary Mączka, Dyrektor Zarządzania Zasobami Ludzkimi, BUDIMEX

}

15:15

Sesja Q&A

}

15:25

Budowanie zaufania – jakich błędów unikać, które rozwiązania zastosować

Case study: OKNOPLAST

Joanna Jeziorowska, HR Dyrektor, OKNOPLAST

}

15:50

Sesja Q&A

}

16:00

Emotional Intelligence for Leadership

Oksana Staniszewska, Chief People Officer, AMREST

}

16:25

Sesja Q&A

}

16:35

Podsumowanie Forum

}

16:45

Zakończenie Forum

Partnerzy

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.